Mechanické poškození
Česká Pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu doručovatele či odchodu z pobočky pošty, reklamaci uplatněte do dvou pracovních dnů po dodání na vaší pobočce České pošty. Vezmětě s sebou veškerý obsah zásilky (poškozený i nepoškozený) + obal.
Obsah dodávky nesouhlasí s objednávkou
Popište nám prosím vzniklý problém prostřednictvím e-mailu: rudasailor@seznam.cz
Budeme vás kontaktovat zpět a domluvíme se na řešení.
Reklamace
Pokud jste si jistí, že je zboží vadné, odešlete jen prosím s vysvětlením problému doporučeně na adresu:
Magalhaes CanoRudolf KrautschneiderLupenice 16517 41 Kostelec nad OrlicíNeposílejte reklamované zboží na dobírku!!!
Vrácení zboží ve 14-denní lhůtě
Při odstoupení od kupní smlouvy ve 14-denní lhůtě má kupující nárok na vrácení kupní ceny.
Odstoupení od kupní smlouvy nám prosím oznamte e-mailem: rudasailor@seznam.cz
Vrácené zboží prosím doručte či zašlete na adresu (Neposílejte na dobírku!!):
Magalhaes CanoRudolf KrautschneiderLupenice 16517 41 Kostelec nad OrlicíPro vrácení plné kupní ceny je nutné, aby zboží nejevilo žádné známky poškození či používání a bylo kompletní. Kupní cena bude vrácena do 14 dnů od převzetí vraceného zboží.